Jana Vodlan je zaposlena na Microsoftu kot svetovalka za poslovne rešitve (ERP/CRM). Svojo kariero na področju implementacij ERP je začela leta 2000 kot svetovalka za MS NAV v Adacti d.o.o. . V tem času je sodelovala tako na malih (do pet) kot velikih (100+) projektih. Od leta 2007 dalje pa deluje tudi na področju uvedbe MS CRM. V tem času si je pridobila certifikate PMP, MCT, Master in Navision Application. Svoje znanje posreduje tudi na tečajih in sodeluje tako na domačih kot mednarodnih projektih.
ERP/CRM Acceptance Model
- Stopnja 100
-
Datum
torek
25. maj 2010 10:15
Konkurenčnost, hitre spremembe v poslovanju, zastareli obstoječi informacijski sistemi itd., je samo nekaj izmed številnih razlogov, zakaj se vse več organizacij v zadnjih letih odloča za zamenjavo obstoječih poslovnih informacijskih sistemov in je uvedlo oz. uvaja celovite informacijske rešitve . Zaradi velikosti in kompleksnosti takih rešitev je treba veliko pozornosti nameniti ne samo izbiri in uvedbi le-te, pač pa tudi uporabi le-te. Kljub temu, da je v strokovni literaturi večkrat omenjeno, da je uspešna uporaba poslovnih rešitev odvisna od uporabnikov, pa natančen pregled literature na tem področju kaže, da ta ne ponuja jasnih odgovorov na vprašanje, kateri dejavniki in v kolikšni meri vplivajo na sprejetje in uporabo rešitev. Na okrogli mizi bomo predstavili preliminarne rezultate raziskave sprejetja rešitev ERP s strani uporabnikov, ki je bila izvedena v letu 2009 med 293 uporabniki iz 49 podjetij, ki imajo uvedeno rešitev Microsoft Dynamics NAV ali rešitev SAP. Z gostoma okrogle mize, ki prihajata z dveh podjetij in sicer iz podjetja, ki uvaja rešitve ERP (Saša Mance Gorenc, Adacta d.o.o.) in podjetja, ki je uvedlo rešitev ERP (Goran Čop, Demit d.o.o., skupina Fragmat) bomo poskušali podati konkretne napotke, kaj lahko podjetja na strani naročnika in uvajalca storijo, da bo uvedba in uporaba poslovnih rešitev čim uspešnejša.