V 13 letih dela v informatiki je spoznal veliko različnih področij. Začetki so obsegali naloge sistemskega administratorja in programerja, kasneje pa je svoje znanje razširil na obvladovanje poslovnih procesov in revizijo informacijskih sistemov. Pridobljena ima dva pomembna certifikata: CISA (mednarodni revizor informacijskih sistemov) in MCT (Microsoft Certified Trainer) za področje upravljanja odnosov s strankami (CRM). Za njim je 10 uspešnih implementacij Microsoft Dynamics CRM rešitev in izvedba CRm Akademije. V zadnjem času je sodeloval kot predavatelj na večini pomembnejših IT konferenc v Sloveniji.
Rešitve iz prakse: Dynamics CRM
- Stopnja 100
-
Datum
sreda
26. maj 2010 10:15
Implementacija rešitve Microsoft Dynamics CRM v podjetje Filc d.d. je obsegala konsolidacijo podatkovnih baz obstoječega CRM sistema, migracijo podatkov v nov CRM sistem in povezavo s poslovnim sistemom NAV. Poleg tega smo poskrbeli tudi za enoten pogled na stranko pri katerem ima naročnik na enem mestu vse podatke o stranki. Obvladovanje procesov v sistemu vodenja kakovosti ISO 9001 s pomočjo rešitve za upravljanje odnosov s strankami Avtenta.si in Slovenski institut za kakovost in meroslovje (SIQ) bosta predstavila projekt uvedbe rešitve Microsoft Dynamics CRM. Poglavitni cilji so bili poenotenje različnih podatkovnih zbirk, vpeljava enotnega in enostavnega delovnega orodja ter optimizacija poslovnih procesov v prodaji, izobraževanju in službi za odnose z javnostmi. Podpora organizaciji in izvedbi izobraževalnih programov Microsoft Dynamics CRM je izobraževalni ustanovi Doba omogočil integracijo in konsolidacijo podatkov iz najrazličnejših virov in evidenc. Opisan bo celoten projekt – od analize procesov in načrtovanja do integracije in izobraževanja uporabnikov.