Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

Poglobljen celodnevni seminar: Kako do optimizirane delovne postaje v vašem podjetju?

Od XP-jev se je zelo spremenilo, kaj uporabniki in poslovni del zahteva od optimizirane delovne postaje. IT mora zagotoviti mobilnost in varnost, uporabnik pa mora imeti dostop do aplikacij, nastavitev in podatkov od kjerkoli. Na celodnevnem seminarju bomo govorili o procesu pripravi optimizirane delovne postaje, ki obsega naslednje faze: 1) Kakšni so moderni scenariji dela ter kako jih podpremo. 2) analiza, kaj imamo v firmi s stališča strojne in programske opreme 3) Priprava aplikacij in odprava nekompatibilnosti 4) Priprava lsike standardne delovne postaje in vseh potrebnih aplikacij 5) avtomatizacija distribucije za 2 scenarija - za manjša in večja podjetja 6) Življenski cikel optimizirane delovne postaje.

Tomaž Čebul

Microsoft

Že več kot deset let se intenzivno ukvarjam s tehnologijami za upravljanje in nadzor Microsoftovih okolij ter množični distribuciji standardne delovne postaje v enterprise okoljih. V tem času sem kot svetovalec skrbel za izvedbo številnih projektov distribucije ter upravljanja standardnih delovnih postaj, kot tudi upravljanje strežnikov. V zadnjem času pa se posvečam integraciji družine System Center produktov ter podpori procesom upravljanja s storitvami IT. Svoje znanje pa posredujem tudi udeležencem na tečajih za upravljanje in nadzor Microsoftovih okolij. Ker celovita rešitev za upravljanje in nadzor poleg tehnologije potrebuje tudi ustrezen proces, sem tehnološkemu znanju dodal tudi procesno znanje, ki sem ga je potrdil z ITIL Manager's certificate in IT Service Management. Svojo kariero na področju IT sem začel leta 1993 kot asistent in predavatelj za uporabniško programsko opremo na podjetju ISA.IT, tehnološki park IJS. Od leta 1997 sem bil kot sistemski inženir in predavatelj v podjetju Hermes Plus (sedaj S&T) odgovoren za Microsoftove tehnologije. Z letom 1999 pa sem se pridružil skupini za storitve v Slovenskem Microsoftu  

Boštjan Gspan

Microsoft d.o.o.

Boštjan Gspan je od leta 2004 višji tehnični skrbnik strank (TAM) v podjetju Microsoft. V vlogi TAM skrbi, da podjetja izkoristijo svoje investicije v programsko opremo Microsoft. Spoznava konkretne izzive največjih slovenskih podjetij in ugotavlja, da je izboljšanje delovanje informacijske podpore poslovanju možno z optimizacijo procesov. Zato se je leta 2009 usmeril tudi v svetovanje o optimizaciji procesov v informatiki. Pri svojem delu izhaja iz teoretičnega znanja, ki ga dokazuje naziv ITIL (v3) Expert, in praktičnih izkušenj korporacije Microsoft pri upravljanju lastne infrastrukture. Zanimivo je, da je predaval prav na vseh dosedanih NT konferencah.  

Sandeep Kesiraju

Microosft

Sandeep Kesiraju je Premier Field Engineer pri Microsoftu, pred tem pa se je ukvarjal z IT-arhitekturo in načrtovanjem ter razvijanjem rešitev ob uporabi raznolikih tehnologij NET., BizTalk Serverja in Dynamics CRM-a. Sandeep je z Microsoftovo ekipo Patterns&Practices sodeloval pri razvoju paketa ESB Guidance Package za BizTalk Server. Vedno v stiku s strankami, ki jim nudi podporo in proaktivne servisne preglede (BizTalk Server Health Check), usposabljanje ter reaktivno podporno pomoč.