Mag. Aleš Lisac je vodil podjetja v petih državah. Aleš je avtor, predavatelj, marketinški svetovalec. Njegovi nasveti garantirano delujejo. S svojim delovanjem, nasveti, predavanji, knjigami, mesečnikom Korak pred konkurenco in blogom Dnevnik marketinškega guruja (www.lisac.si) je vplival na več kot 55.000 podjetnikov in drugih ljudi, ki jih zanima uspeh v poslu in življenju nasploh. Podiplomski študij menedžmenta je končal na Univerzi Clemson v ZDA. Mag. Aleš Lisac vodi delavnico "Nemogoče", najbolje prodajano marketinško delavnico v Sloveniji, ki jo je ponovil že 132-krat (več kot 5000 udeležencev). Dvakrat je bil izbran za profesorja leta na Gea Collegeu, leta 2006 pa mu je inštitut Sofos podelil naziv "predavatelj leta". Leta 2009 je Aleš organiziral največji marketinški seminar v Sloveniji, v halo Tivoli je prišlo več kot 4000 ljudi! Kot marketinški svetovalec je Aleš deloval vsaj v petnajst različnih panogah. Aleš velja tudi za odličnega pisca prodajnih pisem in oglasov. Organizira edino marketinško tekmovanje na svetu, kjer zmagovalca ne določi žirija, temveč zmaga tisti, ki proda (naj)več.
Prava resnica o tem kako pridobiti in zadržati stranke?
- Stopnja 100
-
Datum
torek
24. maj 2011 11:30
V predavanju bom na zanimiv način z uporabo primerov iz zgodovine in tudi najnovejših pokazal, kako je treba danes komunicirati s strankami, če želimo biti dolgoročno uspešni. Nove tehnologije omogočajo marsikaj, vendar je bistvo prodaje enako že zadnjih nekaj tisoč let: ljudje kupujemo od drugih ljudi. Kupujemo od tistih, ki jih poznamo, jim zaupamo in smo jim všeč. Kako pogosto komunicirati s kupci? Na kakšen način komunicirati s kupci? Kaj je CRM in kako ga uporabiti v vašem poslu? Kako se izogniti najpogostejšim napakam pri uvedbi CRM-ja? Na ta in druga vprašanja bom odgovoril v kratkem predavanju. Tri glavne točke, poudarki predavanja: 1.Podjetja, ki želijo biti dolgoročno uspešna, imajo seznam strank, uspešna podjetja uporabljajo podatke o strankah in potencialnih strankah. 2.Uspešna podjetja komunicirajo s strankami in tudi s tistimi, ki so se za izdelke, storitve podjetja zanimali, čeprav jih niso kupili. 3. Bistvo prodaje je v zadnjih nekaj tisoč letih ostalo isto, z novimi tehnologijami bistva prodaje ne bomo spremenili, lahko pa učinkovito dosežemo več strank. Predavanje je primerno prav za vsakogar. Zakaj? Ker je vsak človek tudi prodajalec. Seveda pa bodo koristne nasvete s predavanja odnesli vsi, ki se ukvarjajo z marketingom in prodajo, in tisti, ki pomagajo vsem, ki se ukvarjajo z marketingom in prodajo.