Mateja Kramberger je svojo poklicno pot na področju delovanja nevladnih organizacij začela pred petimi leti, ko je najprej prevajala nekatere strateške dokumente EU s področja javnega zdravja, kot je npr. »Zelena knjiga – Izboljšanje duševnega zdravja prebivalstva. Pot k strategiji na področju duševnega zdravja za Evropsko Unijo«, nadaljevala je s koordinacijo in oblikovanjem vsebin za Leonardo da Vinci projekt GAMBE. Sčasoma je bolje spoznavala tako temeljne, kot tudi ostale programe in projekte, ki se izvajajo na društvu, kakor tudi principe delovanja nevladne organizacije. V okviru svojega dela na Izobraževalno raziskovalnem inštitutu Ozara Ljubljana se je pri pripravi začetnega in nadaljevalnega tečaja socialne psihiatrije tudi seznanila z vidikom skupnostne skrbi za osebe s težavami v duševnem zdravju. Skozi delo, tako na inštitutu, kot tudi na društvu, je v preteklih letih spoznala tako vidike delovanja in poslovanja nevladne organizacije, kakor tudi z delovanjem zasebnega zavoda. Pri svojem delu pa se je tudi podrobno seznanila s sistemom reorganiziranja poslovnega subjekta in z upravljanjem s človeškimi viri (HRM). Pred dobrimi tremi leti je kot zakonita zastopnica društva Ozara Slovenija Nacionalnega združenja za kakovost življenja prevzela vodenje ene večjih in pomembnejših slovenskih humanitarnih organizacij. Pri svojem vsakodnevnem delu se aktivno vključuje v vodenje organizacije in se srečuje s celotnim spektrom vidikov delovanja nevladne organizacije, od financiranja, zagotavljanja dodatnih finančnih sredstev, poslovanja in poslovodenja društva, kakor tudi s kadrovskimi vprašanji, IT-vprašanji, vprašanjem možnosti zagotavljanja kontinuiranega dodatnega usposabljanja za strokovne delavce, pa še veliko bi se dalo naštevati. V 2009 se je tudi usposobila za notranjo presojevalko standarda kakovosti za nevladne organizacije. Kot predstavnica nevladnega sektorja sodeluje tudi v številnih delovnih telesih in je članica Slovenskega združenja managerk in managerjev NVO. Sebe razume kot osebo, odprto za dialog in timsko delo. Z aktivnim delom in udejstvovanjem v nevladni organizaciji je tako pridobila že številna znanja, izkušnje in širino, ki so nedvomno potrebni za opravljanje vloge managerja večje nevladne organizacije. Asistent predavanja: Goran Ploch je svojo poklicno pot na področju informacijskih tehnologij začel v podjetju DOBA Evropsko poslovno izobraževalno središče kot izvajalec izobraževalnih tečajev na področju informacijske tehnologije in nekaterih Microsoftovih produktov. Leta 2000 se je zaposlil v podjetju Org.Tend d.o.o., kjer je zaposlen še danes. V podjetju Org.Tend deluje na področju sistemskih rešitev kot vodja področja. V tem času je sodeloval pri uspešnih implementacijah Microsoftovih rešitev v različnih podjetjih. V vseh teh letih je si pridobival izkušnje in znanje na področju strežniških, komunikacijskih in varnostnih rešitev, ki jih ponuja Microsoft. V podjetju je odgovoren za uspešno izvajanje projektov na področju informacijske tehnologije, kjer podjetje Org.Tend d.o.o., kot eden izmed pomembnih Microsoftovih partnerjev, ponuja celovite rešitve na področju informacijske tehnologije s pomočjo uporabe Microsoftovih rešitev.
Primeri iz prakse: Uvedba sodobne informacijske infrastukture v nevladno organizacijo
- Stopnja 100
-
Datum
torek
24. maj 2011 14:30
Društvo Ozara Slovenija Nacionalno združenje za kakovost življenja je neprofitna nevladna organizacija, ki se ponaša s 17-letno tradicijo. Društvo je prepoznano kot eden ključnih ponudnikov storitev psihosocialne rehabilitacije oseb z dolgotrajnimi težavami v duševnem zdravju in pokriva skoraj celotno območje Republike Slovenije. Trenutno v društvu zaposlujejo 73 oseb. Dejstvo, da so zaposleni v društvu aktivni na različnih geografskih lokacijah in težave, ki so se pojavljale pri delu z informacijsko tehnologijo so jih pripeljale do razmisleka o uvedbi sprememb in novosti. Ključne težave si bile: togost e-poštnega strežnika, velika količina neželene pošte, komunikacijski šumi v komunikaciji med zaposlenimi, velike količine podatkov poslanih z elektronsko pošto, manjko skupne informacijske točke, zagotavljanje hrambe in varovanja podatkov. Sam postopek iskanja rešitev je potekal s strokovno podporo IT strokovnjakov podjetja ORG.TEND. Skupaj smo pretehtali različne možnosti, njihove prednosti in slabosti in se na koncu odločili za: Najem strežnika in Microsoftovo programsko opremo: Microsoft Exchange in Microsoft Sharepoint. Dolgoročni načrti: vzpostavitev spletnega mesta za vnos opravljenih storitev in uveba xRM kot združevalne platforme za vodenje odnosov z vsemi deležniki društva.