Boštjan Gspan je od leta 2004 višji tehnični skrbnik strank (TAM) v podjetju Microsoft. V vlogi TAM skrbi, da podjetja izkoristijo svoje investicije v programsko opremo Microsoft. Spoznava konkretne izzive največjih slovenskih podjetij in ugotavlja, da je izboljšanje delovanje informacijske podpore poslovanju možno z optimizacijo procesov. Zato se je leta 2009 usmeril tudi v svetovanje o optimizaciji procesov v informatiki. Pri svojem delu izhaja iz teoretičnega znanja, ki ga dokazuje naziv ITIL (v3) Expert, in praktičnih izkušenj korporacije Microsoft pri upravljanju lastne infrastrukture. Zanimivo je, da je predaval prav na vseh dosedanih NT konferencah.
CIO v Oblaku
- Stopnja 200
-
Datum
četrtek
24. maj 2012 12:30
V predavanju bom predstavil na prvi pogled presentljive nove izzive, ki jih uporaba informacijskih storitev v javnem Oblaku, prinaša direktorjem in šefom informacijskih služb. Informacije so zbrane v sodelovanju s konkretnimi svetovnimi podjetji, ki so med prvimi začela uporabljati storitve v javnem Oblaku, torej imajo sedaj že skoraj 3 leta izkušenj s takim načinom zagotavljanja podpore poslovanju. Po predstavitvi dejstev bomo pogledali vzroke za izzive. Z razumevanjem vplivnih sprememb, bom predlagal nekaj možnih načinov za izogibanje tveganju pri zagotavljanju IT storitev. Seveda ne smemo pozabiti, da bo še nekaj časa zelo verjetno hibridno okolje, kjer bodo lokalno zagotovljene IT storitev dopolnjevale storitve iz javnega Oblaka.