Ivan Mohar je izvršni direktor za področje financ in računovodstva v zavarovalnici Adriatic Slovenica. Že vrsto let se ukvarja s teorijo in prakso osebnega organiziranja z uporabo sodobnih orodij. V praksi dnevno dokazuje, da je Microsoft Outlook eno od orodij, ki lahko z ustrezno uporabo pomembno poveča osebno delovno učinkovitost ter zmanjša stres. Edi Šimec je izvršni direktor za področje IT in organizacije v zavarovalnici Adriatic Slovenica. Poleg menedžerskemu in strokovnemu usposabljanju, že več let posveča posebno pozornost usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja (work life balance) ter obvladovanju stresa. V veliki meri se upira na teorijo upravljanja s časom in nalogami, ki jo v praksi uresničuje tudi s pomočjo orodja Microsoft Outlook.
Delavnica: Prvi koraki do učinkovitega obvladovanje nalog brez stresa
- Stopnja 100
-
Datum
četrtek
24. maj 2012 13:30
Sodobno orodje je potrebno prilagoditi svojim individualnim potrebam in izzivom, s katerimi se srečujemo. Šele nato ga lahko učinkovito uporabljamo. Tega znanja nam ne more zagotoviti noben uporabniški priročnik. V praksi bomo preizkusili koncept osebne organizacije in praktične uporabe sodobnega računalniškega orodja MS Outlook za učinkovito obvladovanje vsakodnevnih nalog tako v službi kot doma. Zaželeno je, da udeleženci predhodno pridobijo osnovna znanja o konceptu, kar bo predstavljeno v povezanem predavanju »MS Time in MS Outlook - Učinkovito obvladovanje nalog brez stresa«.