Ivan Mohar je izvršni direktor za področje financ in računovodstva v zavarovalnici Adriatic Slovenica. Že vrsto let se ukvarja s teorijo in prakso osebnega organiziranja z uporabo sodobnih orodij. V praksi dnevno dokazuje, da je Microsoft Outlook eno od orodij, ki lahko z ustrezno uporabo pomembno poveča osebno delovno učinkovitost ter zmanjša stres. Edi Šimec je izvršni direktor za področje IT in organizacije v zavarovalnici Adriatic Slovenica. Poleg menedžerskemu in strokovnemu usposabljanju, že več let posveča posebno pozornost usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja (work life balance) ter obvladovanju stresa. V veliki meri se upira na teorijo upravljanja s časom in nalogami, ki jo v praksi uresničuje tudi s pomočjo orodja Microsoft Outlook.
MS Time in MS Outlook - Učinkovito obvladovanje nalog brez stresa
- Stopnja 100
-
Datum
četrtek
24. maj 2012 08:30
Se tudi tebi postavljajo vprašanja, kot so: »Zagotovo sem nekaj pozabil !?«, »Nisem rešila niti včerajšnjih nalog!«, »Ali bom kdaj uspel priti domov brez slabe vesti?«,…. V okviru predavanja bo predstavljen koncept osebne organizacije in praktične uporabe sodobnih računalniških orodij za učinkovito obvladovanje vsakodnevnih nalog tako v službi kot doma. Gre za koncept, ki teorijo preslika v prakso ter inovativno nadgrajuje teorijo učinkovitega osebnega delovanja, pri čemer uporabnika nauči pravilno uporabljati temu namenjena sodobna orodja kot je MS Outlook. Na delavnici »Prvi koraki do učinkovitega obvladovanje nalog brez stresa«, pa bodo udeleženci preizkusili koncept tudi v praksi."