Učinkovit klicni center in SMS komunikacijski kanal v Microsoft Dynamics CRM
- Stopnja 300
-
Datum
sreda
23. maj 2012 14:45
V prvem delu predavanja bomo predstavili uporabniški in izvedbeni vidik aplikacije klicnega centra, ki smo jo pripravili za potrebe CRM projekta v podjetju Tušmobil. Aplikacija je tesno povezana z rešitvijo Microsoft Dynamics CRM, ki predstavlja osrednji IS v podjetju. Uporabnikom omogoča enostavno klicanje, celoten pregled nad stranko, pomoč pri izvedbi klicev,… V drugem delu predavanja bomo razkrili kako je mogoče CRM uporabiti kot orodje za pošiljanje SMS sporočil. Orodij, ki to omogočajo, je na trgu kar nekaj. Med drugim tudi vsak mobilni operater ponuja svojo rešitev. Prednost omenjenega orodja je, da stranka ne dobi samo še dodatnega orodja za pošiljanje SMS sporočil, ampak lahko v celoti izkoristi funkcionalnosti, ki ji jih ponuja Microsoft Dynamics CRM.