Boštjan Gspan je od leta 2004 višji tehnični skrbnik strank (TAM) v podjetju Microsoft. V vlogi TAM skrbi, da podjetja izkoristijo svoje investicije v programsko opremo Microsoft. Spoznava konkretne izzive največjih slovenskih podjetij in ugotavlja, da je izboljšanje delovanje informacijske podpore poslovanju možno z optimizacijo procesov. Zato se je leta 2009 usmeril tudi v svetovanje o optimizaciji procesov v informatiki. Pri svojem delu izhaja iz teoretičnega znanja, ki ga dokazuje naziv ITIL (v3) Expert, in praktičnih izkušenj korporacije Microsoft pri upravljanju lastne infrastrukture. Zanimivo je, da je predaval prav na vseh dosedanih NT konferencah.
Evolucija upravljanja IT storitev
- Stopnja 100
-
Datum
sreda
24. april 2013 16:40
V predavanju bom predstavil podatke, ki kažejo, da so spremembe v upravljanju informacijskih storitev že dejstvo. V mnogih okoljih je že sedaj potrebno upravljati hibridni nabor storitev. Poleg storitev, ki jih zagotavljamo uporabnikom s pomočjo virov v lokalnem okolju moramo upravljati tudi storitve, ki so uporabnikom dostopne v svetovnem spletu. Zaradi javnih storitev moramo v večini okolij dopolniti oziroma spremeniti opis informacijski storitev, ki jih uporabnikom zagotavljamo lokalno, da lahko uporabniki primerjajo lastnosti storitev med seboj. Če se ne prilagodimo novim okoliščinam letos, bo v letu 2014 že prepozno, ker so javno dostopne informacijske storitve realnost tudi v Sloveniji.