Primeri iz prakse: Globalno povezovanje z Lync 2013
- Stopnja 200
-
Datum
sreda
24. april 2013 11:00
Predstavili vam bomo različne uporabe Lync rešitve v praksi. V prvem primeru bomo predstavili Lync v globalnem podjetju Prenod Ricard in uporabo le tega v slovenski podružnici skupaj z IT direktorjem. Gost predavanja bo Tomaž Praprotnik. V drugem delu si bomo ogledali kako vam Lync pomaga delovati na globalnem trgu. Primer uporabe v podjetju Penine Istenič. V tretjem delu pa si bomo ogledali vrhunsko rešitev klicnega centra ContactInCloud, ki v celoti temelji na Microsoftovih tehnologijah. Združuje najboljše s sveta Lync 2013 strežnika in Dynamics CRM 2011 strežnika. Z rešitvijo dobite vse funkcionalnosti naprednega klicnega centra, kar pomeni avtomatizacijo procesov pri podpori strankam in avtomatizacijo pri generiranju novih prodajnih priložnosti. Rešitev podpira tako vhodne kot izhodne klice. Rešitev je prilagojena uporabi iz oblaka, kar pomeni da ne potrebujete lastne telefonske centrale ali druge lokalne infrastrukture. Vse kar potrebujete je dostop do interneta in v nekaj dneh lahko vaši agenti že sprejemajo klice ali opravljajo izhodne klicne kampanije. Kličejo lahko od doma, iz pisarne ali pa iz kakšnega oddaljenega otoka :