Boštjan Gspan se je v letu 2004 pridružil podjetju Microsoft kot tehnični skrbnik strank. V tej vlogi izvaja tudi preventivne dejavnosti, ki izboljšajo delovanje informacijske tehnologije za podporo poslovanju podjetij. Spoznal je, da so največje izboljšave možne z izboljševanjem procesov za zagotavljanje informacijskih storitev, zato se je poglobil v ITIL in dosegel naziv ITIL v3 Expert. Od leta 2009 ima Boštjan Gspan tudi vlogo »Operations Consultant« (svetovalec na področju procesov upravljanja informacijskih storitev). V tej vlogi odkriva potencialne izpostavljenosti tveganjem zaradi odstopanj od splošno priporočenih procesov zagotavljanja informacijskih storitev. Bil je predavatelj na vseh dosedanjih NT konferencah.
Prihodnost je bliže in bolj drugačna kot pričakujete
- Stopnja 100
-
Datum
sreda
09. april 2014 11:30
V predstavitvi bom predstavil osebni pogled na prihodnost, podkrepljen s primeri. Smo v izredno zanimivem obdobju tehničnega napredka, ki bo vplival na večino področij našega življenja. Zelo splošen pogled na prihodnost bom povezal z današnjimi tehnologijami IT, ki bodo igrale pomembno vlogo v prihodnosti. V mislih imam vedno večjo množico naprav, ki samodejno sporočajo podatke. Vse te podatke je smiselno uporabiti…