Ines Vlahović je izkušena strokovnjakinja za CRM rešitve, ki je odgovorna za vodenje prodaje Microsoft Dynamics CRM v regijama Adriatik in Balkan. Prejšnjih 9 let je delala kot svetovalka za CRM v okviru Microsoft Consulting Services, kjer je uspešno zaključila mnogo predprodajnih procesov za uvedbo CRM-ja in sodelovala tudi pri številnih obsežnejših uvedbah CRM rešitev v srednji in vzhodni ter zahodni Evropi. Ines ima več kot 20 let delovnih izkušenj in poglobljeno razumevanje CRM potreb na številnih področjih, med drugim v telekomunikacijah, farmaciji, proizvodnji, maloprodaji, elektro in avtomobilski industriji ter storitvenih dejavnostih.
Nova doba prodaje in komuniciranja s strankami
- Stopnja 200
-
Datum
sreda
20. maj 2015 09:45
Način, kako kupujemo in komuniciramo, se je v današnjem mobilnem in vedno povezanem svetu družabnih omrežij korenito spremenil. Uporabniku prijazna Microsoftova rešitev za produktivnost v prodaji preobrazi prodajne ekipe v odlične prodajnike, ki sodelujejo in so med seboj vedno povezani. Predstavila bova, kako rešitev poda prave informacije ob pravem času, kjerkoli se nahajajo prodajniki. Tako lahko jasno in vsebinsko komunicirajo s strankami ter s tem krepijo odnose in dosegajo boljšo poslovno rast. Med predstavitvijo bova prikazala tudi novosti v CRM Online in naslovila najpogostejša vprašanja glede varnosti in zasebnosti.