Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij
Arhiv predavanj

PosITa oblak: primer dobre prakse (naslednji v vrsti uspešnih)

Že nekaj let poslušamo in beremo, da storitve v oblaku ponujajo veliko prednosti za konkurenčnost podjetja, ki se odloči za tovrstno uporabo in najem. Pa je tudi v praksi tako? Še posebej informatiki smo tisti, ki o tem zelo veliko govorimo, k poslovni uporabi pa le stežka privolimo. Če kot strokovnjaki tehnologiji zaupamo, vzrok nezaupanja verjetno tiči v skrbi za varnost naših podatkov in dejstvu, da znotraj naših meja ni (bilo) ustrezne ponudbe ali bolje rečeno – ponudnika. Ponudba na način »one fits all« seveda ne obstaja ali pa ni dobra, zato je le kvaliteten ponudnik tisti, ki lahko pripravi rešite po meri naročnika. Oblačne storitve PosITa so odgovor na še vse preostale dvome in na primeru iz prakse novo nastalega srednjega podjetja iz zavarovalniškega področja, ki se je odločilo za uporabo tovrstnih storitev v celoti, bomo pokazali, da je uporaba poslovno ustrezna, smotrna, podatki varni, delovanje pa zanesljivo. V predstavitvi bomo opisali projekt trženja zavarovanj preko poštnih okenc Pošte Slovenije in sodelovanje PS in KRIK AKSUM d.o.o. pri razvoju celovite storitve za naročnika. Pregledali bomo uporabljene Microsoft tehnologije in Cloud rešitve, ki jih ponuja Pošta Slovenije. V DEMO delu pa bomo prikazali delovanje aplikacije na tabličnem ali prenosnem računalniku; vključno s sklenitvijo zavarovanja pravne zaščite ali življenjskega zavarovanja.

Miha Abrahamsberg

KRIK AKSUM d.o.o.

 

Smiljan Švarc

Pošta Slovenije d.o.o.

Vodja Službe za sistemski inženiring v Področju informacijske tehnologije v Pošti Slovenije na področju informatike in komunikacij deluje že od ustanovitve podjetja. Je soavtor razvoja Sektorja za informatiko in številnih projektov na informacijskem infrastrukturnem področju, kar predstavlja več kot 560 lokacij na območju celotne države in več kot 20.000 kosov informacijske opreme. S svojim delovanjem je pripomogel, da je Pošta Slovenije v strokovni javnosti danes prepoznavna tudi na področju informacijske tehnologije, saj pri načrtovanju novih informacijskih storitev nenehno uvaja najnovejše tehnologije. Aktivno je sodeloval tudi pri načrtovanju in izgradnji robustne infrastrukture za šaltersko poslovanje, poslovnega okolja ter IT storitvah kot so varna hramba in storitve iz naslova računalništva v oblaku.