Zadnjih nekaj desetletij se ukvarjam z svetovanjem, razvojem, arhitekturo in implementacije IT rešitev s pomočjo Microsoftovih tehnologij in produktov. Glavni področji specializacije obsegata sisteme za upravljanje odnosov s strankami in sisteme za upravljanje z dokumenti in podporo skupinskemu delu.
Reševanje izzivov v kontaktnih centrih z Microsoft Dynamics CRM in Unified Service Desk
- Stopnja 200
-
Datum
sreda
20. maj 2015 15:15
Pregled najpogostejših izzivov s katerimi se srečujejo kontaktni centri ter njihovih rešitev s pomočjo Dynamics CRM in Unified Serfice Desk. V prvem delu si bomo pogledali s katerimi izzivi se pri skrbi za uporabnike najpogosteje srečujejo kontaktni centri, ter na kakšen način z uporabo Dynamics CRM lahko olajšamo delo agentom in vodjem skupin in ob tem povečamo zadovoljstvo strank. V drugem delu bomo podrobneje pogledali kako olajšamo delo agentom s pomočjo Unified Service Desk.