Od pridružitve k EPPS-u kot delu skupine Pošte Slovenije leta 2016, Tomaž Breznik podpira razvojne aktivnosti na področju digitalnega poslovanja tako doma kot na tujih trgih. Odgovoren je za vpeljavo novih storitev e-poslovanja ter inovativnih tehnologij, predprodaje aktivnosti in poprodajno podporo strankam. Pred pridružitvijo EPPS-u je Tomaž delal za uveljavljena mednarodna podjetja v IT in logistični industriji.
Ali je čas za “outsourcing” vašega obračuna?
- Stopnja 100
-
Datum
sreda
17. maj 2017 11:30
Predstavili vam bomo novost na trgu, EPPS Obračun kot storitev (Billing- as-a-Service). Zakaj je to za vas pomembno? Novi poslovni modeli, strategija do monetizacije in cenovne politike namreč zahtevajo od organizacij radikalno digitalno preobrazbo. To posledično pomeni potrebo po ustreznem in celovitem podprtju obračunskega procesa, vključujoč inovativne pristope za hitro odzivanje na spremembe trga. Podali vam bomo odgovore na ključna vprašanja: Kateri so povodi za outsourcing obračuna? Kaj obsega EPPS obračun kot storitev? Pridobljene koristi za stranko?