Mag. Matej Meža je bil rojen 2. aprila 1976 v Slovenj Gradcu. Leta 2000 je na ljubljanski fakulteti zaključil univerzitetni študij elektrotehnike, smer telekomunikacije. V letu 2009 je na isti fakulteti tudi magistriral in si pridobil naziv magister elektrotehniških znanosti. Med študijem je prejel več priznanj za izjemne študijske dosežke. Od januarja leta 2002 je soustanovitelj in direktor podjetja Mega M d.o.o., kjer je odgovoren za strategijo razvoja podjetja in uvajanje novih tehnologij. Področje delovanja so napredni sistemi računalništva v oblaku, sistemi sodobnih poenotenih telekomunikacij, personalizirani lojalnostni sistemi in inteligentni sistemi za obvladovanje večjih skupin vozil v realnem času. Od leta 2004 je imenovani predavatelj višje strokovne šole, kjer predava predmeta Prenosna elektronika in Komunikacijske tehnologije in storitve.
Sodobno upravljane poslovne telekomunikacije in IT storitve
- Stopnja BIZ
-
Datum
sreda
17. maj 2017 15:45
Tradicionalno sta bila svet telekomunikacij in svet informacijskih tehnologij ločena. Tako infrastrukturno, storitveno kot tudi iz stališča upravljanja in vzdrževanja. Prihodnost briše meje med IT in telekomunikacijami, prav tako med klasično, IP in mobilno telefonijo. Temu primerno je potrebno prilagoditi tudi upravljanje storitev. Predstavili bomo koncept sodobnega enotnega upravljanja poslovnih telekomunikacij in IT. Izhodišče je enotna točka komunikacije med operaterjem in stranko, kjer lahko inženir tehnične podpore z učinkovitimi orodji poskrbi za hitro in učinkovito reševanje zahtevkov tehnične podpore. Za uspešno zagotovitev primernega okolja v oblaku je potrebno zagotoviti ustrezne odgovore na naslednjih področjih. Prvi so tehnični parametri, ki so predpogoj za uspešno delovanje, gre za varnost, zanesljivost, razpoložljivost in ustrezno odzivnost sistemov. Drug vidik je tehnično poslovni in vključuje zagotovitev ustrezne prilagodljivosti rešitve sprcifičnim potrebam stranke. Pomemben vidik pri tem je zagotovitev celovitosti rešitve. Še vedno ostaja pomemben faktor tudi stroškovna optimizacija, saj je v sodobnem svetu optimizacija stroškov velikega pomena. Prav tako kot je pomemben odločevalski faktor za rašitev cenovni vidik je tudi dejstvo, da pridobi stranka za celotne potrebe IT in telekomunikacij enoten kontakt, kar zmanjšuje potrebe po notranji organizaciji in posledično stroške. Predavanje bomo zaokrožili s praktično demonstracijo, ki bo vključevala: Vzpostavitev tipične stranke, ki vključuje migracijo strežniških sistemov v oblak, vzpostavitev IP telefonije v oblaku, internetnih storitev in mobilnih telekomunikacij.