Direktor poslovnih rešitev Unistar PRO, Certificiran ITIL in HDI Inštruktor, ITpreneurs Master Advisor HDI in ITIL certificiran inštruktor od leta 2007, specializiran na področju upravljanja storitev (ljudje, procesi, metode, veščine) in zagotavljanja operativnosti (Podpora uporabnikom, Storitveni in podporni centri, različne ravni podpore …). Kot izkušen predavatelj, konzultant in vodja različnih specialističnih skupin je izvedel vrsto uspešnih predavanj in različnih treningov ter projektov v EMEA regiji za svetovalna podjetja, kot so Pink Elephant, HDI Help Desk Institute, ITpreneurs …).
Kaj je v središču vašega Podpornega centra?
- Stopnja 200
-
Datum
torek
22. maj 2018 10:15
Industrija storitev in podpore že od nastanka razpravlja o odgovornostih različnih ravni znotraj podpornega centra. Področje nudenja podpore se nahaja v fazi tranzicije in odmika od tradicionalnih metod. Na predavanju bomo predstavili rezultate raziskave, ki jih je družba HDI Help Desk Institute izvajala na področju izvajanja podpore. Seznanili se bomo z novimi ključnimi kazalniki uspešnosti in novostmi, ki bistveno vplivajo na celotno ITSM področje.