Boštjan Gspan je od leta 2016 v korporaciji Microsoft Operations Consultant« (svetovalec na področju procesov upravljanja informacijskih storitev). V tej vlogi pomaga strankam optimizirati procese zagotavljanja informacijskih storitev. Pred tem je od leta 2004 v podjetju Microsoft delal kot tehnični skrbnik strank. V tej vlogi je izvajal tudi preventivne dejavnosti, ki izboljšajo delovanje informacijske tehnologije za podporo poslovanju podjetij. Spoznal je, da so največje izboljšave možne z izboljševanjem procesov za zagotavljanje informacijskih storitev, zato se je poglobil v ITIL in dosegel naziv ITIL v3 Expert. Od leta 2014 je Boštjan Gspan področni strokovnjak za procese v IT v korporaciji Microsoft (WW SME – Microsoft worldwide Modern Service Management MSM Community Subject Matter Expert) Bil je predavatelj na večini dosedanjih NT konferencah.
Digitalna transformacija ITIL Expert-a
- Stopnja 100
-
Datum
torek
21. maj 2019 08:15
Predavanje govori o osebni transformaciji iz klasičnega ITSM svetovalca v zagovornika Modern Service Management pristopa. K transformaciji je odločilno prispevalo lansko delo na projektu digitalne transformacije 100 let stare železarne TATA Steel, ki je bila 2019na svetovnem gospodarskem forumu v Davosu izbrana za referenčni primer kako se dela Indutrija 4.0.