Petra Wagner is Regional Sales Manager specialised in building and transforming high performance sales teams, based on inclusion and diversity across multiple countries and time zones. She is helping organisations to make the most out of the digital transformation and achieve their growth potential in the Digital World. As a sociologist, she is eager to learn and explore technological impacts on society. In manufacturing the integration of technologies based on artificial intelligence is on the one hand critical for further development of enterprises and on the other has an inevitable influence on human perception, habits, and the way we live. Knowing the field of sociology, human relations, people, is so extremely important for the process of digital transformation of manufacturing, that her specialisation in intertwining both areas - digital and analog world, has huge impact on whole transformation. Namely, in the most radical form, the manufacturing, traditional material world is mostly changed by digital technologies.
Poslovna vertikala - Proizvodnja
- Stopnja 100
-
Datum
sreda
22. maj 2019 13:00
Kako se spoprijeti z izzivi in priložnostmi za transformacijo proizvodnje? Naš proizvodni, tradicionalno snovni svet v najbolj radikalni obliki spreminjajo digitalne tehnologije in zgolj intenzivno vlaganje v nove tehnologije in človeški kapital sta dolgoročni možnosti za v prihodnost orientirana proizvodna podjetja. Integracija tehnologij, ki temeljijo na umetni inteligenci, je kritičnega pomena za obstanek in razvoj proizvodnih podjetij. Zmožnost digitalizacije in pametne avtomatizacije proizvodnih procesov namreč dolgoročno zagotavlja stroškovno učinkovitost, pravočasen prihod produktov do klientov in specifično dodano vrednost vaših proizvodov. Zakaj je s transformacijo proizvodnih procesov treba začeti že danes? V sklopu vertikale proizvodnega sektorja bomo gostili proizvodna podjetja, ki bodo iz prve roke razložila, zakaj so že začeli s transformacijo poslovnih procesov in zakaj je treba trendom slediti še hitreje kot v preteklosti. Predavanja: ANA: KONVERZACIJSKA UMETNA INTELIGENCA V PRAKSI Vladimir Nardin, Chief Digital Marketing Officer, Gorenje Gregor Kovačič, Microsoft POSLOVNA IN OPERATIVNA ANALITIKA Z ROKO V ROKI NA PRIMERU PIVOVARNE LAŠKO UNION Miha Šebenik, Manager razvoja poslovanja, Pivovarna Laško Union Uroš Hribar, Poslovni analitik, ADD ASR – STROŠKOVNO UČINKOVITO NEPREKINJENO POSLOVANJE V OBLAKU V PODJETJU TRELLBORG Asmir Nuhanović, CIO, Trelleborg Slovenija Rok Zemljarič, Cloud Architect, Comparex PRIMER ZAGOTAVLJANJA NOVIH VIROV PRIHODKOV ZA RAYCAP TER IZBOLJŠANIH STORITEV ZA KONČNE UPORABNIKE S POMOČJO IOT Gorazd Vrabič, Vodja področja elektronike, Raycap Milenko Alčin, Vodja inovacij, Comtrade Digital Services MANAGEMENT PROIZVODNJE V BSH HIŠNI APARATI D.O.O. NAZARJE Tadej Finkšt, BHS Hišni aparati Rok Pirnat, B2 BI Unit Manager OKROGLA MIZA: IZ PRVE ROKE – IZKUŠNJE PROIZVODNIH PODJETIJ Z DIGITALNIMI TEHNOLOGIJAMI Valter Leban, Kolektor Sergiy Detyuk, Metinvest Vladimir Nardin, Gorenje Povezuje: Sabina Petrov, urednica Tovarne leta, Časnik Finance