Petra Wagner prenaša svoje izkušnje z delom na daljavo in vodenjem in sooblikovanje uspešnih prodajnih ekip na različna področja tako v poslovnem svetu kot na ostatlih področjih. V Microsoftu deluje v mednarodnem okolju in je tudi članica upravnega odbora sekcije mladih pri Združenju Manager. Svoje delo in kariero posveča udejanjanju digitalne transformacije v poslovnem okolju, saj je prepričana, da digitalna transformacija in sodobnimi načini hibridnega dela zahtevajo nove digitalne kompetence, prenovljene procese dela in sodobnejše načine vodenja, s katerimi lahko gradimo in vzdržujemo visoko zmogljive time. Kot sociologinja je prepričana, da je potrebno ljudi opolnomočiti za hibridne načine dela, ne samo z ustreznimi orodji in tehnologijo, ampak jim ob tem omogočiti ustrezna znanja in kompetence, sicer se bomo soočali z nepovezanimi ekipami, delno motiviranimi posamezniki ter porastom izgorelosti.
Nove veščine in učenje
- Stopnja POSEL
-
Datum
torek
28. september 2021 12:00
SODELAVCI SE NE POČUTIJO POVEZANI. KAJ IMA TO OPRAVITI Z VEŠČINAMI? // Petra Wagner, svetovalka za sodobne načine dela, CEE HUB Microsoft Podatki kažejo, da se skoraj 2/3 ljudi pri delu na daljavo počuti manj povezane s sodelavci in podjetjem, kar vpliva na pripadnost ekipi, projektu, podjetju. Hkrati delo na daljavo terja vse več digitalnih orodij, s čimer se konteksta dela ne spremeni, lahko pa nova orodja zmanjšujejo produktivnost in povzročajo frustracije. Ključno je torej, da pri vpeljavi sprememb sodelavcem zagotovimo čas in jim damo možnost, da dvignejo svoje kompetence in nivo digitalne pismenosti, saj bodo samo tako bolj učinkoviti, predvsem pa bolj zadovoljni in pripadni podjetju; tudi, kadar bo delo potekalo na daljavo. KAKO RAZVITI IN VZDRŽEVATI KULTURO UČENJA IN RAZVOJA V PODJETJU // Franja Ridzi, direktor in svetovalec podjetja Amitas d.o.o., ustanovitelj kadrovske rešitve FledgeWorks V času pandemije in izzivov, ki jih je le-ta prinesla, je postalo kristalno jasno, da je nenehno učenje zaposlenih nepogrešljivo za uspeh podjetja. Podjetja morajo svoje ljudi pripraviti na prihodnost, ki pa je pravzaprav že tu. Potrebne so nove veščine za nove načine dela in za zagotavljanje odpornosti na spremembe. Veliko podjetij se sooča z velikimi in naraščajočimi primanjkljaji kompetenc. Nekaj podjetij pristopa k razvoju le-teh na bolj integriran in agilen način ter potihoma pridobivajo prednost pred tekmeci. ORGANIZACIJSKA KULTURA V SKUPINI TRIGLAV // Mateja Geržina, izvršna direktorica področja za ravnanje z zaposlenimi, Skupina Triglav V Skupini Triglav z osredotočenostjo na stranko dinamično razvijamo nove načine poslovanja, ki so temelj našega odgovornega dolgoročnega razvoja, ter hkrati poslujemo dobičkonosno in varno. Da lahko sledimo tej začrtani smeri, uveljavljamo prenovljeno organizacijsko kulturo ter vse bolj gibko in sodelovalno organizacijsko strukturo, ki omogoča izvajanje odzivnih, enostavnih in učinkovitih storitev zunanjim in notranjim strankam. Za prenovljene in optimizirane procese Skupine so ključnega pomena zavzeti sodelavci, ki imajo primerne kompetence in digitalno usposobljenost. Skupina uporablja najsodobnejše prakse na vseh področjih delovanja. Na tej poti kontinuirano spreminja sisteme in načine komuniciranja, vzpostavlja okolje za vključevanje sodelavcev v mešane delovne time, spodbuja razvoj in prenos znanja. Verjame v opolnomočenje sodelavcev, ki lahko sprejemajo odločitve, so samoodgovorni ter inovativ