Barbara Domicelj, generalna direktorica Microsofta Slovenija, je svojo kariero v Microsoftu začela z uspešnim vodenjem oddelka za telefonsko prodajo (telesales). Pot jo je nato prek oddelka za srednje velika podjetja vodila na področje prodaje za javno upravo, kjer je kot vodja prodaje soustvarjala strateške Microsoftove projekte v Sloveniji in zgradila pomembna partnerstva v javnem sektorju. Kot direktorica za področje velikih strank in partnerjev za Slovenijo in Albanijo je bila odgovorna za oblikovanje in vodenje raznolikih ekip, ki so presegale načrtovane rezultate. Preden je prevzela vodenje slovenske podružnice Microsofta, je vodila področje prodaje za velika podjetja v celotni Microsoftovi regiji Adriatic. Domiceljeva je po izobrazbi univerzitetna diplomirana ekonomistka, svoje znanje pa je dopolnjevala še na poslovnih šolah INSEAD – The Business School for the World in Wharton School (University of Pennsylvania). Kot odlična poznavalka za upravljanje in preobrazbo poslovne kulture deluje v Združenju Manager in Ameriški gospodarski zbornici v Sloveniji (AmCham Slovenija). Ceni iskrenost, odgovornost in timsko delo ter verjame, da nam lahko s pravim pristopom tehnologija vrne čas, nas naredi varnejše in bolj zdrave ter navdihne našo ustvarjalnost.
Voditeljstvo za prihodnost
- Stopnja POSEL
-
Datum
torek
28. september 2021 12:00
VODENJE V NOVI REALNOSTI: KAJ SMO SE NAUČILI O PRIHODNOSTI DELA V ZADNJIH 18 MESECIH // Barbara Domicelj, generalna direktorica, Microsoft Slovenija Lanskoletni prehod na delo na domu ni spremenil samo tega, kje delamo, ampak je zahteval tudi nove načine vodenja in preobrazbo celotne izkušnje za zaposlene. Spremenil je organizacijsko kulturo, skrb za varnost pri delu ter kako privabljamo nove in ohranjamo obstoječe talente. Pri delavcih po vsem svetu je spodbudil ponoven razmislek o njihovem osebnem odnosu do dela: ne samo, kako, kdaj in kje delajo, ampak tudi zakaj. Vzpostavlja se nov odnos med delodajalci in zaposlenimi, nova družbena pogodba. PRIHODNOST VODENJA S TEHNOLOGIJAMI IN KOMPETENCAMI // Rok Pirnat, direktor B2 BI d.o.o. Digitalizacija omogoča eksponentno rast produktivnosti, vendar je za to treba razmišljati drugače, prenoviti poslovne modele, informatizirati in nato avtomatizirati procese. Za vse našteto so potrebni vizija, drznost, investicije in precej novega znanja. V realnosti pa glavnina gospodarstva temelji na tradicionalnih poslovnih modelih s postopnim inoviranjem uporabniške izkušnje in digitalizacije procesov. S kakšnimi orodji in vzvodi voditi proces nenehne transformacije? VODENJE NA DALJAVO IN VIRTUALNO SODELOVANJE // Gernot Hofstetter, Managing Director, NFON GmBH // Niko Mijatovic, Senior Channel Manager CEE, NFON GmbH Tudi če se nazaj v pisarno po koroni vračate postopoma, ta korak ne bo lahek. Zato morajo podjetja za prilagodljivo delovno mesto prepoznati naslednje: Oblikovanje jasnih strategij in vlaganje v zaupanja vredne digitalne rešitve, ki zagotavljajo, da so zaposleni med seboj hkrati povezani v mrežo in zaščiteni. Podjetja potrebujejo pionirsko pisarniško tehnologijo, da se lahko spopadejo z delovno obremenitvijo doma in v pisarni. Odvisna so od sistemov, ki omogočajo prilagodljivo in premišljeno vrnitev na delovno mesto – brez ogrožanja produktivnosti, angažiranosti ali skladnosti. To je še posebej pomembno za finance in računovodstvo. VODENJE IMPLEMENTACIJ S STALIŠČA KLJUČNIH IN KONČNIH UPORABNIKOV // dr. Vita Godec, Lenis farmacevtika V majhnih podjetjih brez internega strokovnjaka za informacijsko tehnologijo je stopnja digitalizacije in avtomatizacije pogosto povezana z znanjem zaposlenih in željo vodstva, da se na tem področju kaj naredi. Interni vodja projekta implementacije večje informacijske rešitve, kot je ERP ali orodje za poslovno analitiko, je tako pogosto razpet med prič