Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

Gradnja razvojnega okolja (IDE) za razvoj aplikacij za C64

Predstavil bom lastno odprtokodno razvojno okolje »C64 Assembler Studio« (C64AS) za razvoj Commodore 64 aplikacij z uporabo zbirnikov. C64AS je razvit z novejšimi .NET tehnologijami in pristopi, napisan večino v C# jeziku, teče na različnih operacijskih sistemih in stremi k omogočanju udobnega razvoja ter razhroščevanju C64 aplikacij. Ogledali si bomo zanimivosti od razvoja in drobovja, do namestitve in uporabe. Avalonia UI, Cake, Scoop, Antlr, Fody so nekatere izmed kratic, katerih vlogo si bomo ogledali. Davno nazaj so bili časi, ko sta ZX Spectrum in Commodore 64 kraljevala med osebnimi računalniki. Takratna orodja za razvoj so bila času primerna. Danes, 40 let kasneje, imamo neprimerno večje zmogljivosti in posledično lahko imamo dosti boljša orodja za razvoj.

Miha Markič

Righthand

Miha je leta 2003 je ustanovil podjetje RIGHTHAND Miha Markič s.p., ki se ukvarja predvsem s svetovanjem in razvojem za tuje in domače partnerje. Predava na slovenskih konferencah in drugih dogodkih, je bivši večletni vodja slovenske uporabniške skupine razvijalcev (SLODUG) in bivši večletni Microsoft Most Valuable Professional for Visual C# (na kratko MVP C#). .net tehnologiji sledi od vsega začetka in jo tudi uporablja pri vseh svojih projektih. Zadnje čase dosti razvija spletne aplikacije z Blazor ogrodjem in mobilne za Android naprave v Kotlin jeziku ter Jetpack Compose ogrodju.