Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

Kako najboljši kontaktni centri uporabljajo umetno inteligenco

Živimo v času izkustvene ekonomije, ko stranke celostno obravnavajo blagovne znamke. Ne glede na to, ali sodelujejo z nekom v prodajnem, storitvenem ali marketinškem oddelku, stranke prihajajo v stik z blagovno znamko. Tako pozitivna kot negativna uporabniška izkušnja se na koncu odraža v njihovi pripadnosti organizaciji oz. blagovni znamki. Pričakovanja tako strank kot zaposlenih stalno rastejo in mnogo organizacij je umetno inteligenco vključilo v svoje strategije ter jo s pridom izkorišča pri delu s strankami. Ogledali si bomo primere uporabe modelov umetne inteligence v okolju kontaktnega centra in rezultate naših strank, ki tovrstno rešitev že uporabljajo pri delu. Skupaj s partnerji (Patrik Ort, Genesys in Alin Rosca, RepsMate) vam bomo pokazali nekaj demo primerov, kako umetno inteligenco izučiti sebi v prid tudi v slovenskem jeziku.

Mojca Justin

Logix d.o.o.

Neumorna učenka, ki znanje sproti spreminja v prakso in vedno najde nekaj novega, da lahko obogati njeno delo. Ceni dolgčas, saj jo pripelje do novih spoznanj in zagona za naslednji projekt. Od leta 2007 razvija svoje podjetje za trženjsko in svetovalno dejavnost, vodi projekte, podjetja in prodajne ekipe. Že 25 let deluje v IT panogi, tako v slovenskih kot mednarodnih podjetjih, kjer se je kalila na trženjskih in vodilnih funkcijah. Zadnja leta strastno in predano vodi projekte v podjetju Logix in sicer na področju spletnih b2b ali b2c platform, kontaktnih centrov ali postavitev IT okolij. Srečali jo boste tudi v vlogi poslovne trenerke, svetovalke pri optimizaciji poslovnih procesov ali na morju s polnimi jadri.

Komentiranje v NTK aplikaciji je mogoče za potrjene udeležence NT konference.

iPhone Android