Ta spletna stran hrani piškotke, da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo in popolno funkcionalnost te strani.

Analitične piškotke uporabljamo s storitvijo Google Analytics, samo z vašo privolitvijo. Sprejemam Zavrnitev Več informacij

Vzemimo si pavzo od programiranja in sprogramirajmo računalniško igro v Godotu

Programiranje je naporno in možgansko zahtevno. Včasih si je potrebno vzeti nekaj časa zase in se posvetiti bolj zabavnim rečem, kot naprimer programiranju računalniških iger! Namen predavanja je predstaviti odprtokodni projekt Godot, ki omogoča hitro in enostavno izdelavo računalniških iger. Spoznali bomo osnovne funkcionalnosti in orodja, ki jih ponuja Godot, ter kako lahko z njim ustvarimo svojo lastno igro, ne glede na stopnjo predznanja.

Goran Šiška

Adacta d.o.o.

Goran Šiška ima več kot petnajst let izkušenj z razvojem najrazličnejših programskih rešitev: od pravnih, zavarovalniških in geografskih informacijskih sistemov do storitev v oblaku in računalniških iger. Doma se počuti tako pri ustvarjanju uporabniških izkušenj kot optimizaciji indeksov v podatkovnih skladiščih. Posebno pozornost namenja orodjem in metodologijam, ki omogočajo trajnostni razvoj programskih rešitev. Zaposlen je kot vodja QA oddelka v podjetju Adacta.

Ostala predavanja

Understanding test isolation

300 APP