Goran Šiška ima več kot petnajst let izkušenj z razvojem najrazličnejših programskih rešitev: od pravnih, zavarovalniških in geografskih informacijskih sistemov do storitev v oblaku in računalniških iger. Doma se počuti tako pri ustvarjanju uporabniških izkušenj kot optimizaciji indeksov v podatkovnih skladiščih. Posebno pozornost namenja orodjem in metodologijam, ki omogočajo trajnostni razvoj programskih rešitev. Zaposlen je kot vodja QA oddelka v podjetju Adacta.
Vzemimo si pavzo od programiranja in sprogramirajmo računalniško igro v Godotu
- Razvoj aplikacij
- ponedeljek 16:00 - 16:45
- Mediteranea 1
- Nivo 200
- Demo 70%
- Konferenca TECH
Programiranje je naporno in možgansko zahtevno. Včasih si je potrebno vzeti nekaj časa zase in se posvetiti bolj zabavnim rečem, kot naprimer programiranju računalniških iger! Namen predavanja je predstaviti odprtokodni projekt Godot, ki omogoča hitro in enostavno izdelavo računalniških iger. Spoznali bomo osnovne funkcionalnosti in orodja, ki jih ponuja Godot, ter kako lahko z njim ustvarimo svojo lastno igro, ne glede na stopnjo predznanja.
Goran Šiška
Adacta d.o.o.
Komentiranje v NTK aplikaciji je mogoče za potrjene udeležence NT konference.
iPhone Android