DISS | Kako lahko podjetja z uporabo rešitev Office 365 izboljšajo svojo profitabilnost
Računalništvo v oblaku ni več nikakršna neznanka. Če se je še pred nekaj leti lahko zgodilo, da so ob omembi računalništva v oblaku prisotni zgolj debelo pogledali in skomignili z rameni, je danes praktično nemogoče najti podjetje, ki ne bi vsaj manjšega dela svojega poslovanja preselilo v oblak.
Razlogov za to je seveda ogromno: zmanjšajo se nepotrebne investicije v strojno opremo in lastne strežnike, zmanjšajo se stroški razvoja rešitev za lastno poslovanje, obstaja ogromno možnosti nadgradnje in razširitev, aplikacije se samodejno posodabljajo, dostop pa je mogoč 24/7 z vseh naprav.
Poslovno okolje še nikoli v zgodovini ni bilo tako dinamično in surovo, zato je prehod na poslovanje v oblaku zaradi svoje učinkovitosti za vedno več podjetij prva in pogosto tudi edina izbira. In ker so podjetja že po definiciji organizacije, ki so ustanovljene z namenom ustvarjanja profita, je najbolje, da si na primeru Office 365 na hitro ogledamo za podjetja najbolj pomembno stvar, ki jo lahko dosežemo z uporabo oblačnih storitev – dvig profitabilnosti.
Glavna prednost, ki jo prinaša vsaka storitev v oblaku, je praktično popolna mobilnost. Zlagali bi se, če bi dejali, da je geografska lokacija v 21. stoletju za podjetništvo popolnoma nepomembna. Pač drži, da so okolja, ki so za podjetnike bolj spodbudna, in tista, pri katerih je več oteževalnih dejavnikov. A prednost digitalnega poslovanja je prav v možnosti, da vire črpamo prav z vseh koncev sveta in jih s pomočjo naprednih, integriranih, a za uporabo enostavnih rešitev povežemo v zmagovalno celoto.
Najboljši kadri niso vedno nujno za vogalom. Vedno več podjetij se pri svojem delovanju zanaša na zunanje sodelavce ali na večje remote ekipe, zato so orodja, ki omogočajo hitro uporabo pisarniških rešitev na vseh napravah, nujna. Tako kot so nujna orodja, ki omogočajo intuitivno urejanje dokumentov ter sledljivost sprememb in različnih verzij datotek. Vsakdo je že kdaj v karieri delal na projektu, kjer naenkrat nihče več ni vedel, kateri popravki so bili vneseni in kateri ne, katera verzija dokumenta je prava in zakaj za vraga bo treba izgubiti ogromno časa za nič. Ko v enačbo dodamo še sodelavce na drugem koncu sveta, je recept za ogromno zmedo popoln.
Office 365 je bil od samih temeljev zasnovan na način, ki omogoča kreativno sodelovanje v realnem času, v pisarni, na službeni poti ali v čakalni vrsti v trgovini. Intelektualni kapital, ki je bil prej pogosto ujet znotraj različnih oddelkov, je s pomočjo mobilne pisarne mogoče končno spustiti iz steklenice. Ekipe lahko uporabljajo OneNote za brainstorming, Skype za konferenčne klice, dobro poznana Word in Excel za preproste ali izjemno kompleksne dokumente. Uporaba standardiziranih orodij na ravni vseh zaposlenih predstavlja izjemen časovni prihranek in posledično nižje stroške dela brez nižanja kakovostnih standardov.
Univerza Thomasa Jeffersona je po prehodu na Microsoft Exchange in z uporabo e-mail orodij v oblaku po lastnih ocenah prihranila pol milijona dolarjev. Ena od največjih pivovarn na svetu Carlsberg je s pomočjo uporabe Office 365 prešla na nov poslovni model in izjemno izboljšala komunikacijo svojih 40.000 po vsem svetu razpršenih zaposlenih. Še mnogo podobnih primerov bi našli tudi med manjšimi in srednje velikimi podjetji. Izboljšana odzivnost, hitrejša komunikacija, intuitivna uporaba, nižji stroški, transparentnost, celovite varnostne rešitve in bolj zadovoljne stranke so indikatorji, ki sami po sebi še ne zagotavljajo profitabilnosti, a kažejo na to, da so ta podjetja na pravi poti.