Povzetek predavanj NT Remote | Poslovni Keynote | Kakšna je pot od integracije sprememb v poslovanje do učenja novih, uspešnejših vzorcev delovanja in sodelovanja?
Razmere, ki so se pojavile v začetku letošnjega leta, so botrovale skupini sprememb, ki so jih bili primorani sprejeti vsi, ki so želeli na svojem področju dela preživeti.
V sklopu NT Remote keynote predavanj smo skupaj z Barbaro Domicelj (generalna direktorica Microsofta), Dariusom Norellom (master facilitator, NeuroLeadership Institut), Rokom Pirnatom (direktor B2 BI) in Katro Šemrov (AGO Communication) osvetlili nekaj pomembnih gradnikov različnih uspešnih zgodb v času pandemije ter opredelili ključne korake, ki vodijo do naprednega načina delovanja v poslu.
Kako spremembe čim bolje integrirati v procese dela ter se učinkoviteje spoprijeti z novimi izzivi je temeljno vprašanje, ki si ga moramo zastaviti. Res pa je, da hkrati ne smemo pozabiti, da je kljub prekinitvi poslovanja, ki smo ga poznali, vidnih precej pozitivno naravnanih rezultatov. »Navdušujejo nas zgodbe o tem, kako naše stranke uporabljajo tehnologijo za soočanje s pandemijo. Na področju zdravstva je kar nekaj različnih rešitev, ki so na primer s pomočjo Microsoftove storitve Healthcare Bot, platforme Azure ali Microsoft Teamsov pripomogle k izboljšanju dela zdravstvenih delavcev,« zatrjuje Barbara Domicelj, generalna direktorica Microsofta. Enako navdušujoči primeri uporabe tehnologije pa se kažejo tudi na področju izobraževanja. »Na področju izobraževanja sodelujemo s šolami po svetu pri vzpostavitvi sistemov za učenje na daljavo. Ta naša prizadevanja vključujejo tudi odločitev, da ponudimo Teamse učencem in učiteljem brezplačno,« opisuje in dodaja Barbara Domicelj.
Kaj pa nas zares o nas samih učijo spremembe, na kakšen način se lahko zavežemo k miselnosti rasti ter s tem odvržemo stare, ustaljene vzorce načinov razmišljanja? Darius Norell (master facilitator, NeuroLeadership Institute) pravi, da se ključ do sodobnega, uspešnega vodenja skriva predvsem v miselni naravnanosti, ki temelji na razvoju, učenju, procesu in ne na poudarjanju napak ter fokusu na rezultat. »Z odločitvijo, da iz fiksne miselne naravnanosti preidemo na miselnost rasti, vzpostavimo zavedanje, da se lahko kljub napakam tako mi kot naši zaposleni spremenimo; postanemo bolj vzdržljivi pri reševanju izzivov; zmanjšamo vpliv stresa in preidemo iz avtomatskega v veliko bolj kreativen, odprt način razmišljanja,« razmišlja in poudarja Darius Norell.
»Več kot imamo odgovornosti in bolj kot smo seniorni, več možnosti imamo, da ostanemo v primežu fiksne miselne naravnanosti. Potrebna je sprememba fokusa.« - Darius Norell, master facilitator, NeuroLeadership Institut
V času pandemije so se digitalizirali tudi tisti bolj tradicionalni poslovni procesi. Skozi vrsto uspešnih primerov digitalizacije procesov, ki vključujejo tako prodajo storitev kot prodajo izdelkov se je na trgu začrtala še bolj jasna poslovna strategija, ki jo je treba implementirati, če želimo preživeti. »Strategijo, ki je fokusirana na odlično digitalno uporabniško izkušnjo, je oblikovalo kar nekaj ponudnikov na trgu. Tovrstna uporabniška izkušnja zajema prvovrstno kakovost storitev in izdelkov, visoko odzivnost na strani ponudnika, čim boljšo prilagoditev osebnim preferencam ter komunikacijo, ki je vsaj delno avtomatizirana,« je prepričan Rok Pirnat, direktor B2 BI).
Veliko odgovorov na vprašanja, kako bolj kakovostno digitalizirati svoje poslovne procese, pa pozna najsodobnejša tehnologija. S tehnologijo, ki se je zmožna redno posodabljati in avtomatizirano uvajati spremembe, lahko pričakujemo tudi hitrejšo pot k polni digitalizaciji.
»Pomembno je, da ne čakamo na trenutek, ko ne bomo več konkurenčni, temveč si vzamemo čas za prvi korak – digitalizacijo vizije.« - Rok Pirnat, direktor podjetja B2 BI
Leta in leta do sedaj se je v poslovnem svetu govorilo predvsem o pomenu dobička in rasti, hkrati pa se je zanemarjalo ostale zelo pomembne kategorije uspešnosti podjetja. Na podlagi vseh uradnih svetovnih raziskavah pa je tudi na tem področju prišlo do sprememb, saj sta kot ključni veščini 21. stoletja predstavljeni emocionalna inteligenca in empatija. »Vključitev teh dveh veščin tako v način vodenja teamov kot v delo z našimi strankami predstavlja pot do uspešne transformacije poslovanja. Ključ vsakega sodelovanja je zaupanje in krepitev empatije zaupanje poveča,« zatrjuje Katra Šemrov, AGO Communication.
»V kriznih časih je še posebej pomembno, da se naučimo izstopiti iz avtopilotnega načina delovanja, ki onemogoča pristen in zaupanja vreden stik.« - Katra Šemrov, strokovnjak za komuniciranje, AGO Communications
Ključni poudarki poslovnega keynote-a:
- V času pandemije so se pokazali odlični rezultati uporabe modernih tehnologij na vseh ključnih področjih, od medicine do šolstva;
- Razvoj miselnosti rasti bo našo zmogljivost delovanja v kriznih trenutkih še povečal;
- Ključ do poslovnega preživetja je celostna digitalizacija poslovne vizije;
- Zaupanje in zmožnost empatije tako v odnosu do zaposlenih kot do strank sta kazalnika uspešnosti podjetja.
Vsa predavanja s poslovnega keynote-a si lahko ogledate na https://www.ntk.si/urnik/remote/. Na voljo so vsem tistim, ki imajo na ntk.si odprt uporabniški račun.