Unistar PRO | Pavle Jazbec | #People First
Globalizacija in tehnologija, ki je omogočila enostavno izmenjavo informacij, sta poskrbeli, da je danes ljudem znanje dostopnejše kot v preteklosti. Večji izziv pa predstavljajo prenos znanja med ljudmi, razumevanje in zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje.
Velike korporacije razmišljajo globalno in delujejo lokalno. Kako tekmovati z njimi? Naša prednost je, poleg lokalne fizične prisotnosti, tudi boljše poznavanje lokalnega okolja, ljudi, razmer in potreb. Pa je temu res tako? Mora biti, če naj bomo uspešni.
Naj se vrnem k misli iz uvoda. Znanja v svetu je ogromno. Pa zato še nismo bolj pametni, na trenutke imam celo občutek, da funkcionalna pismenost ljudi (tudi po zaslugi moderne tehnologije) peša. Manjka namreč goreča želja po osvajanju pomembnih znanj in njihovem prenosu ter doseganju celote, ki bo večja od sestavine posameznih delov.
Pomislite na stanje v svojem podjetju ali organizaciji. Že znotraj družb je prenos znanj in izkušenj otežen oziroma neidealen, kar manjša produktivnost zaposlenih in krni izkušnjo naročnikov/strank. V praksi imamo ljudje velikokrat občutek, da je kljub pomoči (najnovejše) tehnologije nivo storitev slabši.
Zaposleni so najpomembnejši
V podjetju Unistar PRO se zavedamo, kako pomembni so naši zaposleni. Cenimo slehernega posameznika, saj ta predstavlja del celote, ki uresničuje strategijo in vizijo podjetja. Zavedamo se, da bo le opolnomočen zaposlen znal izkoristiti svoje znanje ter znanje ekipe v primernem trenutku na primeren način. Za storitveno naravnana podjetja, kakršno je tudi Unistar PRO, je izziv sodelovanja zaposlenih in deljenja znanj še toliko večji. Treba je povezati posameznike, ki so strokovnjaki na svojem področju, in poskrbeti, da bo skupina razumela širšo sliko.
Tehnologija postaja samoumevna, čeprav pogosto povsem neupravičeno sili v ospredje. Tehnologija vendarle najbolje deluje takrat, ko je uporabnik skorajda ne opazi. Opažam, da nekatera podjetja v lastnih projektih digitalne preobrazbe v ospredje postavljajo tehnologijo – napaka. Digitalna preobrazba najprej temelji na ljudeh, strankah in zaposlenih, šele nato na poslovnih procesih in poslovnih modelih. Vsi našteti le izkoriščajo prednosti sodobne tehnologije. Ljudje s(m)o tisti, ki pišejo pravila delovanja umetne inteligence, programirajo robote itd.
Podjetja pri svojih naložbah pogosto dajejo prednost tehnologijam in objektom, šele nato pridejo na vrsto zaposleni. Tak pristop lahko vodi do resnih težav. Uspešna in na katerokoli krizo odporna podjetja namreč stavijo na ljudi – znajo skrbeti za razvoj kadrov, ki jih ciljno pridobivajo (nekatera začno kadre iskati že, ko so ti še v šoli), jih znajo zadržati itd.
Posel smo ljudje
Ljudje s(m)o bili in bodo/bomo v centru poslovanja. Ljudje smo tisti, ki moramo »organizirati« tehnologijo na način, da nam bo kar najbolje služila – oziroma rabila uporabnikom/strankam/naročnikom. Samo ljudje smo tisti, ki resnično lahko razumemo potrebe trga in strankam dostavimo tisto, kar želijo.
Posel je tudi tesno povezan z uporabniško izkušnjo – v Unistar PRO pri izvajanju storitev dajemo poudarek celovitemu pristopu. Združujemo kvalificirane in zadovoljne zaposlene, urejene in konsistentne procese ter tehnologijo – vse skupaj vodi v odlično uporabniško izkušnjo, zaradi katere se naši partnerji radi vračajo k nam po nove storitve.
Prizadevamo si biti več kot le tehnični partner strank, zanje smo vedno pripravljeni narediti še korak več in v skupno dobro narediti tudi kaj, kar ni del prvotnega dogovora. Vse z namenom krepitve dolgoročnega partnerstva.
Skupaj do cilja
Smo usmerjeni k cilju. Seveda moramo tega najprej (s)poznati. Partnerjem, ki nam znajo zaupati kaj in zakaj potrebujejo, znamo in zmoremo pomagati do cilja na veliko različnih načinov in poti. To nam omogoča širok nabor naših kompetenc in partnerjev, po zaslugi katerih smo na projektih maksimalno prilagodljivi.
Ne glede na pristop, obseg projekta in uporabljene tehnologije pa strankam zagotavljamo kakovostno izvedbo, ustrezno informacijsko varnost, skladnost z dobrimi praksami in standardi ter varno in zaupanja vredno sodelovanje.
Tako kot najbogatejši slovenski zet, predsednik ZDA Donald Trump, postavlja Ameriko na prvo mesto (#America first), bi tak zanos sam spremenil v misel iz naslova. Ker s(m)o ljudje tisti, ki sodijo na prvo mesto.
izvršni direktor podjetja Unistar PRO, Pavle Jazbec