Zakaj vas bo vaš tiskar sovražil? | Inovatio
V današnji poplavi informacij, reklam in promocij je pomembno izstopati, pritegniti pozornost in za (potencialno) stranko ustvariti pozitivno izkušnjo. Ravno to je povod, da se sporočanje in oglaševanje vedno pogosteje preusmerja v digitalno. Takšen način ima ogromno prednosti pred tiskanim. Digitalno oglaševanje je investicija, ki na dolgi rok zmanjša stroške podjetja, ustvarja možnost učinkovitejšega posredovanja informacij in oglasov ter boljšo uporabniško izkušnjo.
UPORABNOST?
Na zaslonu za digitalno oglaševanje lahko v enem trenutku prikažete oglas, v naslednjem koristne informacije in nazadnje obvestilo o prihajajočem dogodku ali promociji. Zasloni so odlični za grajenje in krepitev blagovne znamke, pospeševanje prodaje in posredovanje informacij.
Zasloni za digitalno oglaševanje, ki so občutljivi na dotik omogočajo tudi interakcijsko s kupci, pacienti, mimoidočimi, potniki in ostalimi.
ZAKAJ?
- Pritegne pozornost
Digitalno sporočanje omogoča, da vsebino obogatite z veči elementi – besedilo, grafika, video posnetek in zvok. Vsebine sestavljene iz več elementov, ustvarijo 'multisenzorno' izkušnjo in so vizualno privlačnejše.
- Boljši doseg in rezultati
Raziskave dokazujejo, da digitalno oglaševanje in dinamične vsebine pritegnejo več kot 400% več ogledov kot tradicionalni prijemi (plakati, razstavne lutke, produkti v izložbah…). Prav tako si posameznik vsebino veliko bolje zapomni. - Raznolikost vsebine
Statična vsebina hitro zastara in ko je enkrat postavljena, se nekaj časa ne spremeni. Na drugi strani se digitalna vsebina lahko vseskozi spreminja – na dnevni, tedenski ali mesečni bazi, kot je najbolj optimalno za uporabnike. Večina platform za digitalno oglaševanje na primer ponuja načrtovano vsebino in avtomatizirane sezname predvajanja. Uporabnikom, ki so v interakciji z zaslonom, vsebina tako ne postane dolgočasna. - Prilagajanje vsebine
Največja slabost klasičnega oglaševanja s tiskovinami je, da jih je po postavitvi nemogoče spremeniti, ne da bi pri tem nastali dodatni stroški in izguba časa. Digitalno sporočanje ima možnost neomejenega števila sprememb. Če začnete oglaševalno kampanjo in ta ne deluje po pričakovanjih, lahko glede na sprotno analizo, vsebino po potrebi spremenite ali prilagodite točno določeni skupini ('targetiranje'). - Posodobitev na daljavo
Vsebino je mogoče naložiti, spremeniti, posodobiti ali izbrisati na daljavo, hkrati na več zaslonih in hkrati v različnih poslovalnicah in/ali različnih lokacijah. Samo povežete se z internetom, odprite program in posodobite.
- Pozitivna uporabniška izkušnja
Obstaja razlog za to, da ljudje dandanes veliko časa namenimo gledanju vsebin na zaslonih. Za človeško oko so bolj privlačne in zanimive animacije, gibljive slike in videoposnetki, kot pa statična slika.
- Manj časa za pripravo vsebin, manjši stroški in pozitiven vpliv na okolje
Tiskarsko oglaševanje (letaki, plakati…) terja na daljši rok večje stroške in ima slabši vpliv na okolje. Zasloni za digitalno oglaševanje sicer porabljajo energijo za obratovanje, ni pa potrebno ničesar fizično izdelati ali kupiti, zaradi česar so veliko bolj optimalna možnost oglaševanja. Zasloni so energetsko učinkoviti in porabijo malo energije. Številne vgrajene funkcije (časovniki, senzorji svetlobe, ipd.) pa porabo še dodatno racionalizirajo.
Torej odgovor na vprašanje: »Zakaj vas bo vaš tiskar sovražil?« je enostaven – ker boste ugotovili koliko prednosti nudi digitalno oglaševanje, ki je vsekakor naša prihodnost oz. bolje rečeno moderna sedanjost.