INNITO – powered by Admiral Dynamics | Učinkovita prodaja na zrelem trgu
Uvedba rešitve CRM s pravim pristopom, podporo in svetovanjem je podjetju Donit Tesnit pripomogla k izboljšanem pregledu nad prodajnim lijakom in učinkoviti prodaji na zrelem trgu.
V podjetju Donit Tesnit so prvi sistem za upravljanje odnosov s strankami vpeljali že leta 2011, pet let kasneje pa so začeli z načrtovanjem prenove sistema. Njihov cilj je bil zagotoviti informacijsko podporo celotnemu življenjskemu ciklu stranke – od možnih strank in potencialnih prodajnih priložnosti do obravnave reklamacij. Z omenjenim CRM sistemom so prav tako želeli podpreti tehnično svetovanje in podporo ter upravljanje dokumentacije in trženje.
Leta 2016 so se pri iskanju ponudnikov odločili za sodelovanje s podjetjem Innito ter za rešitev Microsoft Dynamics 2016. Kako uspešna je bila integracija nove rešitve in kako funkcionalna je za njene uporabnike, preverite v uspešni zgodbi podjetja Innito – powered by Admiral Dynamics.
Študija primera je na voljo v slovenskem kot tudi v angleškem jeziku.