Kako je Lekarna Ljubljana s pomočjo Span d.o.o. avtomatizirala naročanje na storitve?
Vas zanima, kako so se zaposleni soočali z izzivom ročnega naročanja strank na storitve? Za telefonske pogovore in e-pošto so porabili precej časa, zato so začeli iskati bolj praktično rešitev. Ponudili so jo na Spanu v sodelovanju z Bonsai.tech, enim izmed članov skupine Span.
O NAROČNIKU
Lekarna ljubljana je največji javni lekarniški zavod v Sloveniji, ki opravlja dejavnost v 52 lekarnah in lekarniških podružnicah. Je največja lekarniška mreža v regiji z več kot 360 zaposlenimi, letno pa obdelajo prek 3 milijone receptov.
NOTRANJI IZZIVI
Lekarna Ljubljana je svojim strankam želela zagotoviti preprosto in sodobno rešitev za naročanje na storitve. Iskali so rešitev, ki bi tudi zmanjšala delovno obremenitev svojih zaposlenih in jim olajšala upravljanje s termini.
Tako kot v drugih lekarnah so se tudi zaposleni v Lekarni Ljubljana soočali z izzivom ročnega naročanja strank na storitve. Ker so za telefonske pogovore in e-pošto porabili precej časa, so začeli iskati bolj praktično rešitev. Rešitev smo ponudili na Spanu v sodelovanju z Bonsai.tech, enim izmed članov skupine Span.
REŠITEV
Spletna rešitev za naročanje na storitve je zasnovana za:
- komunikacijo s strankami
- naročanje na storitve
- pošiljanje opomnikov za termine
- deljenje informativnih vsebin.
Funkcionalnosti so uporabnikom na voljo prek individualno prilagojenega spletnega klepeta, ki se nahaja na spletni strani Lekarne.
Glavna naloga klepetalnega robota (“chatbot Živa“) je voditi pogovor na podlagi uporabnikovih vnosov in želja ter uporabnikom pomagati pri načrtovanju, preverjanju ali prestavitvi terminov za storitve.
Drugi del te rešitve je spletni skrbniški vmesnik, ki omogoča nadzor nad delovanjem chatbota. Sestavljen je iz koledarja terminov, seznama lekarn, seznama pacientov, zgodovine sestankov in poročil, povezanih s termini za storitve.
SODELOVANJE S SPANOM / S POMOČJO BONSAI.TECH
"Virtualna asistentka Živa je izboljšala časovno učinkovitost zaposlenih in olajšala organizacijo dela v lekarni, saj lahko z nekaj kliki razpišemo nove termine svetovanj in pripravimo poročila o opravljenih storitvah. Živa omogoča lažje naročanje priprave magistralnih zdravil, saj naročnika sistematično vodi skozi celoten proces. Lekarna, ki izdela magistralno zdravilo, tako dobi vse potrebne podatke, brez odvečnih telefonskih pogovorov in elektronske pošte. Živa se je prav tako pokazala kot nepogrešljiv pripomoček v času pandemije, saj omogoča vzpostavitev video-konferenčne povezave med magistrom farmacije in pacientom. Na takšen način lahko farmacevti opravljamo svoje poslanstvo in svetujemo tudi tistim pacientom, ki ne morejo lekarne obiskati osebno."
Opisuje Milan Balaban, mag. farmacije
GLAVNE PREDNOSTI ROBOTA
- avtomatizirano naročanje na storitve
- možnost ročnega upravljanja
- razpoložljivost pacientom lekarne 24/7
- opomnik poslan en dan pred naročenim terminom
- poročila o terminih
- dnevnik revizije