NT Posel – Programski odbor
Na letošnjem NT Poslovnem dnevu prvič uvajamo programski odbor, ki je sestavljen iz vrhunskih strokovnjakov s področja tehnologije, poslovanja in digitalne transformacije. Člani odbora s svojim znanjem in izkušnjami pomembno prispevajo k oblikovanju programa, ki bo naslavljal aktualne izzive in priložnosti v današnjem, digitalno obarvanem, poslovnem svetu.
Veseli smo, da lahko skupaj z njimi soustvarjamo NT Posel, ki bo ključen za vse, ki želijo ostati na vrhu v svoji panogi!
Barbara Domicelj je bila vrsto let soustvarjalka strateških Microsoftovih projektov v Sloveniji in graditeljica pomembnih partnerstev v javnem sektorju. Kot direktorica za področje velikih strank in partnerjev za Slovenijo in Albanijo je bila odgovorna za oblikovanje in vodenje raznolikih ekip, ki so presegale načrtovane rezultate.
Preden je prevzela vodenje slovenske podružnice Microsofta, je vodila področje prodaje za velika podjetja v celotni Microsoftovi regiji Adriatic. Kot odlična poznavalka za upravljanje in preobrazbo poslovne kulture deluje v Združenju Manager in Ameriški gospodarski zbornici v Sloveniji (AmCham Slovenija).
Ula Kepežinskaite Duric je izvršna direktorica prodaje svetovalnih storitev za kibernetsko varnost (Consulting Services Sales Executive CyberSecurity) v Microsoftu za Jugozahodno Evropo. Pred tem je v Microsoftu vodila prodajo in poslovni razvoj javnega sektorja v Sloveniji in v Albaniji, s ciljem opolnomočiti zaposlene v javnem sektorju in preoblikovati storitve javnega sektorja za državljane s pomočjo Microsoftove tehnologije in sodelovanja z Microsoftovim partnerskim ekosistemom.
Na svoji bogati poklicni poti je sodelovala v različnih IT podjetjih kot vodja prodaje za razvoj poslovanja in prodajo kompleksa IT rešitve in storitve v regiji. Magistrica znanosti ekonomske fakultete univerze v Vilni v Litvi je tudi med soustanoviteljicami slovenske sekcija evropske pobude Women 4 Cyber, namenjene podpori in povezovanju strokovnjakinj na področju kibernetske varnosti.
Matej Košmrlj je dolgoletni izvršni direktor podjetja Euro Plus (danes Loftware), ki je s svojim produktom NiceLabel postalo svetovno vodilni ponudnik rešitev označevanja. V podjetju je prehodil pot od programerja, produktnega vodje do direktorja tehničnih storitev skupine NiceLabel. Zadolžen je bil tudi za globalni IT, kjer je uspešno vpeljal BI, CRM, ERP in Business Productivity rešitve. Podjetje je pod njegovim vodstvom osvojilo vrsto priznanj in v letu 2016 kot zgled dinamične in hkrati trajnostne rasti prejelo prestižni naslov Zlata gazela Slovenije.
Po izobrazbi matematik je študijsko pot nadaljeval na Ekonomski fakulteti, kjer je magistriral iz strateškega marketinga, managerska znanja pa je pridobil na poslovnih šolah IEDC Bled in Cotrugli. Matejevo glavno vodilo je sledenje sodobnih dobrih praks, ki prinašajo poslovno vrednost in zadovoljne uporabnike.
Janez Kopač Lebar je direktor NT konference in vodja projektov v agenciji MPG Ljubljana, kjer vodi projekte za različne mednarodne naročnike. V organizacijo NT konference je aktivno vpleten že 10. leto, pod njegovim vodstvom pa je dogodek ostal ključna platforma za povezovanje tehnoloških strokovnjakov, izmenjavo idej in predstavitev najnovejših tehnoloških trendov. Janez s svojo vizijo in strateškim pristopom oblikuje zgodbo konference ter skrbi za njeno rast. Povezuje in soustvarja vse vidike dogodka, od vsebinske zasnove in iskrenja kreativnih idej, do izvedbe.
Mag. Edita Krajnović je direktorica družbe Mediade marketing, komunikacije in razvoj. Strokovnjakinja za vodenje in komuniciranje sprememb je dolgoletna vodja metodologije Zlata nit: izbor zaposlovalca leta in Gazela: izbor najboljših med najhitreje rastočimi podjetji. Za inovacijo Podjetniki v podjetju, namenjeno razvoju kulture inovativnosti in talentov, je v soavtorstvu prejela bronasto priznanje GZS OZ Ljubljana. Pri delovanju jo usmerja misel Einsteina: »Nič posebnega nisem naredil, samo na iste stvari sem pogledal drugače kot vsi ostali pred menoj.« Je tudi sopobudnica iniciative Inženirke in inženirji bomo!, ki mlade navdušuje za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost. Leta 2021 je kot prva prejemnica v mednarodni konkurenci prejela najvišje strokovno priznanje Evropska osebnost internega komuniciranja.
Boštjan Stražar je član mednarodne ekipe certificiranih poslovnih trenerjev Hansen Beck. Pri svojem delu sodeluje z organizacijami različnih velikosti in različnih industrij, predvsem na področju izvajanja programov za razvoj vodij, razvoj prodajalcev in prodajnih ekip ter gradnje učinkovite komunikacije in sodelovanja v ekipah. Hansen Beck programi naslavljajo razvoj zaposlenih na treh področjih, ki zagotavljajo dolgoročne spremembe vedenja udeležencev: odnos, ključne veščine in povečanje vpliva za doseganje zadanih poslovnih in osebnih ciljev. Pred tem je v več kot 20 letih v Microsoftu pridobival svoje izkušnje na področjih prodaje in marketinga ter vodenja in upravljanja, pri čemer je rastel od sodelavca v ekipi do vodje ekip različnih velikosti, bodisi z vodenjem lokalnih in regionalnih ekip ali večjih virtualnih ekip v regiji Srednje in Vzhodne Evrope, gradnjo visoko učinkovitih ekip in sodelovanjem na različnih ravneh organizacije.
Vedran Šolaja v Microsoftu vodi ekipo za integrirani marketing za regijo CEMA (Srednja in Vzhodna Evropa, Bližnji vzhod in Afrika). Pred tem je bil v Microsoftu odgovoren za vodenje marketinga (CMO) in odnosov z javnostmi v Bosni in Hercegovini ter zatem za upravljanje trženja izdelkov v Sloveniji in Adriatic regiji.
Četudi je bil v mladih letih prepričan, da bo v življenju košarkar, je postal ekonomist. Podal se je v oglaševanje in trženje in svoje preko 20-letno poklicno znanje nadgradil z magistrskim študijem mednarodnega turizma in aktivnega preživljanja prostega časa na MIB Trieste School of Management. V vodilni vlogi Vedran aktivno prispeva k uveljavljanju t.i. Microsoft Global Accessibility programa, s katerim si Microsoft prizadeva za univerzalno dostopnost tehnologije. V regiji CEMA vodi tudi projekt Microsoft GIVE, namenjen humanitarnosti.
Lara Vodlan na v svoji poklicni poti združuje dve področji: B2B marketing in organizacijo dogodkov. Z dogodki in prireditvami se je poglobljeno spoznala, ko je na Festivalu Ljubljana sprva delala v marketingu in odnosih z javnostmi, kasneje pa prevzela vodenje programske pisarne. V tem času je sodelovala s Tomažem Pandurjem in njegovim Pandur.Theaters, s katerim je kot vodja turneje in producentka gostovala v Kolumbiji, Španiji, Italiji in po državah bivše Jugoslavije. Ko se je pridružila slovenski podružnici Microsofta, se je tako zdelo logično, da prevzame tudi vodenje NT konference. Na Microsoftu je ves čas delala v marketingu in komunikacijah ter pokrivala različne javnosti, regije in produktne skupine.
Leta 2021 je ustanovila svoje podjetje Omnisfera, s katerim sodeluje s slovenskimi združenji in tehnološkimi podjetji. Njena strast so dogodki, v katerih organizacijo plemeniti z marketingom in komunikacijo.
Petra Wagner je ustanoviteljica podjetja WagnerFit, svetovanje za poslovno učinkovitost in telesno pripravo. Razvila je SalesBooster framework, pristop za implementacijo učinkovitega prodajno-marketinškega sistema. Program je namenjen startupom in vključuje več faz, ki pomagajo vzpostaviti osnovni prodajni okvir ter začrtati personaliziran prodajni proces za učinkovitejšo prodajo.
V programski odbor vnaša preko dvajset let izkušenj na področju prodaje in vodilnih vlog v IT industriji (med njimi IBM in Microsoft). S svojim delom in prepoznavnimi rezultati je izpopolnila učinkovite metode in strategije za povečanje prodaje, dobičkonosnosti in ustvarjanja visoko uspešnih ekip. Delovala je tudi kot Pooblaščenka uprave za digitalno prodajo, informatiko in digitalno transformacijo v Mladinski knjigi.